„eINVOICING for Croatian Public Authorities“ (eICPA)“

26.09.2017

Započela provedba projekta razmjene elektroničkih računa između tijela javne vlasti, javnih i privatnih poduzeća
„eINVOICING for Croatian Public Authorities“  (eICPA)“

 

 

 

Digitalizacija poslovanja gospodarskih subjekata i javne administracije, njezino rasterećenje te povećanje transparentnosti predstavljaju faktore rasta koji osuvremenjuju javnu administraciju i čine je učinkovitom te donose financijsku korist na ukupnoj gospodarskoj razini. "eINVOICING for Croatian Public Authorities 2016-HR-IA-0090" ili kraće eICPA, projekt usmjeren je k promociji i ubrzanju primjene eRačuna/eFakturiranja u Republici Hrvatskoj između tijela javne vlasti, javnih i privatnih poduzeća, poboljšanjem postojećeg tehničkog i organizacijskog okruženja za razmjenu elektroničkih računa.        

TRAJANJE PROJEKTA:19.09.2017. – 19.09.2018.
BUDŽET PROJEKTA: Ukupna vrijednost: 352.268,00 €, EU sufinanciranje: 264.201,00 €

Grant Agreement/Ugovor o darovnici: Potpisan 24/08/2017

Opći ciljevi projekta su:

  • poticanje i promocija korištenja elektroničke razmjene računa s javnom upravom, integracija novih tijela javne uprave (županije, općine, javne tvrtke),
  • prilagodba formata razmjene eRačuna sukladno novom standardu Europske unije te
  • nadogradnja tehnološke osnove sa eDelivery komponentom.

Nositelj i koordinator projekta je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, dok su projektni partneri  IN2, FINA, ZAGREBAČKA ŽUPANIJA, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA, ISTARSKA ŽUPANIJA, OPĆINA KAMANJE, OPĆINA PETRIJANEC te VODOVOD I KANALIZACIJA SPLIT.